Przenoszenie danych z wersji Classic do 365
Jak przenieść dane z wersji Classic (X10 lub starszej) do Pakietu JZK 365? Czy moje dane zostaną odczytane automatycznie? Czemu nie widzę moich danych?
Jeśli korzystałeś dotąd ze standardowej instalacji Pakiet JZK Classic (np. wersji X10) z prawidłowo utworzoną tożsamością, Twoje dane zostaną odczytane automatycznie. Nie musisz nic robić, po prostu korzystaj z programu i ciesz się nowymi funkcjami. Na przykład wygeneruj plik JPK_V7. » zobacz jakJeśli po uruchomieniu Pakietu JZK 365 nie widzisz swoich danych, powody mogą być dwa: nie ustawiono właściwego folderu przechowywania tożsamości albo nie miałeś prawidłowo ustawionej tożsamości.
Najpierw sprawdź folder przechowywania tożsamości (» zobacz jak).
Jeśli po zmianie folderu przechowywania tożsamości na poprzedni dane zostaną odczytane, to kończy sprawę.
Jeśli nadal nie widzisz swoich danych, a one nadal tam są, możesz skopiować pliki danych ręcznie. » zobacz jak
Aby zapewnić bezproblemową pracę, wykonaj synchronizację baz danych. » zobacz jak