Status wysyłki e-maila
Skąd wiem, czy e-mail został naprawdę wysłany? Jak sprawdzić statusy wysyłki? Jak zweryfikować przyczyny problemu z wysyłką maila?
W module E-maile znajdziesz mail, który został wysłany albo nie mógł być wysłany. Otwórz go.Przejdź na zakładkę Wysłano. Zobaczysz szczegóły wysyłki, na przykład takie:
Tutaj widzimy, że mail został wysłany i nie było żadnych błędów. Status 250 to standardowy status określający, że wszystko jest OK.
Jeśli wystąpią błędy, w tym miejscu znajdziesz ich szczegółowy opis. Dzwoniąc do pomocy technicznej miej tę stronę otwartą.
W pozycji pokwitowanie znajdziesz indywidualny identyfikator (mailid), nadany przez serwer SMTP w momencie przyjęcia e-maila. To dowód, że e-mail został naprawdę przekazany do wysyłki.
Te funkcje zawarte są w pakiecie Firma 365. Ten pakiet jest dostępny w standardzie w 19 programach.
» zobacz więcej