Pomoc techniczna

Czy możecie do mnie przyjechać?

Niestety, nie możemy świadczyć obsługi osobistej. Pomoc techniczna udzielana jest przez telefon.

sprawdź aktualne numery telefonu

Czy mogę skorzystać z zewnętrznego informatyka?

Warto skorzystać z pomocy osoby wykwalifikowanej, do której masz pełne zaufanie. Poproś tę osobę o kontakt z nami, zanim zacznie pracę.

sprawdź aktualne numery telefonu

Czy możecie skonfigurować mój sprzęt?

Niestety, nie możemy świadczyć obsługi innej niż dotyczącej naszego własnego oprogramowania. Programy nie wymagają szczególnej konfiguracji, wystarczy zwykła instalacja w ramach systemu Windows.

zobacz, jak zainstalować

Czy możecie się połączyć ze mną przez pulpit zdalny albo inny program?

Niestety, ze względów bezpieczeństwa nie możemy świadczyć tego rodzaju usług. Lepiej, jeśli skorzystasz z pomocy wykwalifikowanego informatyka na miejscu. Poproś tę osobę o kontakt z nami przed rozpoczęciem pracy.

zobacz opcje kontaktu

Fakturzysta™ 365 | Dział pomocy technicznej
Sprawdź zasady pomocy technicznej. Uzyskaj pomoc rozszerzoną. Znajdź odpowiedzi na najczęstsze pytania. Rozszerz licencję o usługę serwisową.